Re: Upgrade ECS K7S5A Pro

Autor: wwluk <wluk1000[no_spam>
Data: Wed 29 Jun 2005 - 23:26:08 MET DST

> Hmmm... no nie wiem... jestem w trakcie pisania pracy magisterskiej i
> wolalbym sie raczej nie uziemiac nieudanym upgrade'm ;) Nie mam poza tym
> kasy na nowa plyte, jakby co ;) Moze ktos ma jakies doswiadczenia z
> "tuningowanymi" biosami do tej plyty?

Ja mam k7s5a, ale bez pro, od roku działam na cheepo biosie. Nie
zauważyłem zmniejszenia się stabilności systemu. Troche się obawiałem
przed wgraniem tego biosu, ale zaryzykowałem i działa. Pojawiło się kilka
nowych funkcji. W moim biosie ustawić można max 166/166, lecz u mnie
wytrzymuje maksymalnie 147/147.