Re: Komputer Fujitsu-Siemens i rodzaj chlodzenia

Autor: 240V <no_at_emails.please>
Data: Wed 29 Jun 2005 - 21:55:00 MET DST

"Czajson" <private@exit.pl> wrote in message
news:d9umnq$bih$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Uzytkownik "ggs" <ggs_@_konto.pl> napisal w wiadomosci

> LGA775

> Niestety nie bylo mi dane poznac blizej konstrukcji komputera :(

Hej! mam model scenic 600, z P4 2.8GHz, fakt cichy wrecz nie do uwierzenia,
slychac naped CD bardziej niz wentylatory a sa ich w srodku 2
/proc+zasilacz/... radiator miedziany z kanalem, ale cichosc konczy sie jak
obciazenie proca wzrasta... zadaj mu chocby kodowanie do mp3, uslyszysz jak
ladnie obrotow nabiera wentylator, mimo to i tak jest to najcichszy komp
jaki znam :)))))))))))))
pozdrawiam
pawel