Re: ECS K7S5A Pro

Autor: Slan <slan_at_tlenUSUNTO.pl>
Data: Wed 29 Jun 2005 - 21:36:56 MET DST

Hakeron napisał(a):
> Co sądzicie o tej płycie głównej?
> W chwili obecnej padł mi czujnik od procka i myśli że ma 127 stopni
> temperatury :-)

Przez wielu jest uwazana za jedna z najbardziej nieudanych. Ja rowniez
(niestety) ja mam. Bios czesto gubi ustawienia i trzeba go konfigurowac
na nowo - zadne upgrade'y nie pomagaja. To podobno standardowe
zachowanie tej plyty. Wszystko inne dziala dobrze (m.in. czujniki).

Pozdrowienia
Slan

--
"Software is like sex - is better if it's free..."