Re: Błagam o opinię:-)

Autor: <lev_at_k>
Data: Wed 29 Jun 2005 - 21:13:32 MET DST

DeJotPe wrote:

> jakoś 99%ludzi nieczytających pl.comp.pecet i 50% czytajacych ma
> zasialcze typu codegen i zyje.
> a w tak tanim sprzecie wymiana obudowy z zasilaczem za 99zł na sam
> zasilacz za 150zł to spora róznica.

Nie przesadzaj - przy kompie za 1k PLN to ~5% różnicy.. Osobiście
dopłaciłbym chociaż za stabilność pracy (coraz bardziej pożądana cecha
przy wielu dzisiejszych podzespołach PC-tów) - nawet jeśli nie
przekonywałyby mnie zabezpieczenia (superprzydatne szczególnie jak się
grzebie/eksperymentuje na sprzęcie) i ew. perspektywa "podsmażenia"
pozostałych dużo droższych pozostałych podzespołów..

> mam modecoma gtf i jest głośny!
> wymieniłem mu wnetyla w środku.

Jak każdy przyzwoity nowy zasilacz z tej półki cenowej - to nie jest
model dla odbiorcy z "wrażliwym uchem" tylko kogoś kto chce mieć "max.
jakości za minimum kasy"..

Pozdrawiam