LCD SM710V i Nvidia tnt2

Autor: Filip Orzechowski <becher_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 29 Jun 2005 - 19:23:09 MET DST

Witam !
Mam taki problem: Zakupiłem wymieniony w temacie monitor i nie mogę za nic
dobrze go wyregulować. Objawia się to głównie tym, że czcionki są
niewyraźne, niektóre są lekko grubsze inne chude, najgorzej jest na szarym,
systemowym tle. Pytanie: czy może to być niewydolność karty graficznej ?
Rozpoznana (win98) jako Nvidia riva TNT2 m64 4xAGP. Chciałem zainstalować
najnowsze stery z nvidia.pl ale wyskoczył komunikat, że nie ma rozpoznanych
sprzętów nvidii (??). Rozdielczość 1280x1024, 75 Hz i jak zmniejszam jest
gorzej.
Proszę pomóżcie !

Filip Orzechowski