Norton Ghost odmówił posłuszeństwa

Autor: DJ <alojz314_at_gazeta.pl>
Data: Wed 29 Jun 2005 - 16:21:23 MET DST

Witam,

Mam problem z Norton Ghostem 2003 Enterprise Edition. A mianowicie od
niedawna nie mogę zrobić poprawnej zrzuty partycji (windows XP) do pliku
(image). Jeszcze miesiąc temu sie wszystko udawało, a teraz jak przywracam
system to przy ładowaniu windy wszystko wygląda prawidłowo, ale jak powinien
pokazać się ekran Zapraszamy to na tym samym tle pojawia się tylko logo
Windows XP i kursor i dalej nic... można tylko poruszać kursorem i nie
wchodzi do systemu. Przy zgrywaniu do pliku oraz przy przywracaniu systemu w
Ghostcie nie ma żadnych komunikatów o błędzie. Sprawdzałem dwie metody
zgrywania do pliku (tą z kompresją Fast i tą bez kompresji wogóle) i dalej
takie same objawy. Proszę o pomoc gdzie może tkwić przyczyna tego czy w
Norton Ghostcie czy może w dysku twardym albo gdzieś. Czy może są jakieś
nowsze wersje norton ghosta?

Z góry dzięki.