Re: Problem z Twinmosami CL2.5

Autor: dcart <dcartWYTNIJTO_at_wp.pl>
Data: Wed 29 Jun 2005 - 13:46:57 MET DST

> podkrecania,
> Sprobuj przed kazda zmiana konfiguracji pamieci zrobic reset CMOSu
> Pozdrawiam
> Simon

Rozwiazalem problem ustawiajac napiecie pamieci z 2.6V na 2.7V. Teraz chodza
bez problemu Memtest sie jzu nie wywala. Na stronie Twimnosa podaje ze te ich
pamieci moga chodzi na 2.6V +/- 0.1 a wiec spokojnie moge zostawic te 2.7V

A tak wogole to ciekawe ze nie chca chodzic na 2.6V. Bo oprocz AUTO dawalem
rowniez recznie 2.6V...no nic :D

Pozdrawiam