Re: mysz A4tech RBW-5 (Outlook 8K)

Autor: Stanisław C. <stasiek_at_vp.pl>
Data: Wed 29 Jun 2005 - 13:35:51 MET DST

Paweł Brydz wrote:

> Dokladnie mam mysz A4Tech Outlook 8K, wykonczenie wzorowe ale co jakis czas
> ok.40min kursor ucieka w prawy gorny rog jednoczesnie aktywujac wieksza
> czesc przyciskow na myszce. Szcegolnie denerwujace jest w Explorerze jesli
> kilkakrotnie przewinie strony wstecz, czasem co gorsza uda sie jej zamknac
> cale okno. Z calkowitym wylanczaniem sie myszki nie mialem problemu.

ja mialem problem z ta myszka taki ze zasypiala jak sie jej nie uzywalo,
normalne no nie, ale nie chciala sie juz budzic co juz nie bylo
normalne, pomagalo tylko wylaczenie i wlaczenie jej spowrotem
chyba tez dzialaly guziki i rolka, ale kursor nie dzialal
po dlugich meczarniach ze sprzedajacym wkoncu dostalem nowy egzemplarz,
jestem bardzo zadowolony teraz z tej myszki
wymien na inny egzemplarz tego modelu bo myszka warta jest tego zeby
troche pouzerac sie ze sprzedajacym