Re: Problem z notebookiem i TV-out

Autor: Piotr Śmiech <legend_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Wed 29 Jun 2005 - 11:31:38 MET DST

Bartek Wiecek <bartek.wiecek@ciach.eranet.pl> napisał(a):

> "Piotr Śmiech" <legend@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote in message
>
> "problem" softwareowy
> wchodzisz we własciwośc ekranu, dalej settings->advanced->ekrany
> powinieneś mieć na tej zakładce 4 możliwości: monitor, wyświetlacz, TV i FPD
>
> w momencie gdy podłączysz telewizor będziesz miał możliwosc uruchomienia
> telewizora (taki przycisk w prawym górnym rogu)
> później pozostaje ci juz tylko wskazać który ekran ma traktować jako
> nadrzędny - do tego służą te dwa niebieskie przyciski (jeden z tarcza a
> drugi z dwoma ekranikami)
> przy telewizorze klikasz na "tarczę" i już

Niestety nie jest tak dobrze - we wlasciwosciach (settings->advanced->) mam
wlasciwie tylko standardowe zakladki (zadnych specjalnych dedtykowanych dla
karty). Jedyna roznica w stosunku do "normalnej" konfiguracji jest to ze w
zakladce "Monitor" mam dwa monitory (Monitor domyslny).
Wyglada na to, ze cala sprawa rozbija sie o sterowniki. W specyfikacji nie
jest napisane na temat tej karty nic poza tym, ze to Ati Radeon Mobility 16MB
DDR, jednak nie moge znalezc czegos takiego na stronie Ati, choc jednoczesnie
znalazlem w dziale informacji prasowych, ze Ati taka karte zrobilo...
<olaboga>
Pozdrawiam,
PS