konkursy na stronach WWW

Autor: Krzysztof Mazurek <mazurek_at_wsisiz.edu.pl>
Data: Wed 29 Jun 2005 - 10:59:47 MET DST

Witajcie :-)

Wczoraj zostały ogłoszone wyniki konkursu na stronie
www.bernchmark.pl.

Na stronie znalazłem taki oto tekst:
------------------------------
> Która z technologii wyróżnia mobilne procesory AMD Turion 64, w
> porównaniu z konkurencją?
> To pytanie było nieco podchytliwe, bo możliwych poprawnych odpowiedzi
> było kilka.
> * pamięć podręczna L2 typu 'exclusive' lub
> * zintegrowany kontroler pamięci lub
> * 64-bitowa architektura

No wg. mnie żadna z tych odpowiedzie nie jest prawidłowa, ponieważ:

VIA C7 i C7-M posiada również pamięć podręczna L2 typu 'exclusive':
http://www.viatech.com/en/products/processors/c7/specs.jsp
http://www.viatech.com/en/products/processors/c7-m/specs.jsp

Transmeta Efficeon - procesor posiada zarówno zintegrowany kontroler
pamięci jak i 64-bitowa architekture
http://en.wikipedia.org/wiki/Efficeon

Jedyną rzeczą która rzeczywiście wyróżnia Turiona jest juz w tej chwili
jedynie obsługa 3dNow! :-), ktora to mieściła się jako-tako w jedynej
odpowiedzi nie zamieszczonej na liscie powyzej - rozszerzenia czy tez
instr. multimedialne niepamietam dokladnie.

Na mój mail otrzymałem takie oto wyjaśnienie.

================== CYTAT ==========================

Witaj

Gdyby pytanie brzmiało "Których technologii nie ma konkurencja ..."
oczywiście miałbyś rację.
Wśród mozliwych odpowiedzi nie było pozycji "obsługa 3dNow!"

pozdr
Wojciech Kiełt
http://www.benchmark.pl - serwis informacyjny
http://sklep.benchmark.pl - sklep internetowy

Czy ja się czepiam, czy konkurs był ewidentnie żle przygotowany?

Lubie, mam i będe kupował produkty AMD - nie w tym rzecz ;-)

pozdrawiam
Krzysztof
mazurek@usunto_wsisiz.edu.pl