Re: HP 960c spore problemy;-(

Autor: <lev_at_k>
Data: Wed 29 Jun 2005 - 10:06:14 MET DST

Starfire wrote:

> Mam najnowsze stery sa z 2001 nowszych nie znalazlem ;-(

Jesli próbowałeś US for corpoeate users i nic - to faktycznie może być
prob.. Podobnie miałem w mojej DJ 845C. Na pocieszenie dodam, że
pomogło.. zainstalowanie Linuxa ;-) Tak się śmiesznie składa że stery HP
pod ten system (chyba nawet oryginslnie firmowane przez producenta (a sa
przeciez też jeszcze inne) znakomicie obsługują tryb druku b/w z samego
kartidża czarnego.
I takie też rozwiązanie polecam - IMHO to najbardziej dopracowane
sterowniki HP jakie testowałem - sadząc po jakości wydruków.

Pozdrawiam