Re: gwarancja na laptopa

Autor: Michal Bien <mbien_at_usunto.uw.edu.pl>
Data: Wed 29 Jun 2005 - 09:13:29 MET DST

Darek <skwierczacyNOłsPAM@wp.pl> wrote:

> czy jesli laptop jest na gwarancji producenta to sprzedajacy mi go
> moze bez utraty tej gwarancji wymienic np dysk lub ram ?

            Kwestia czysto umowna. Chyba nie kazesz nam zgadywac co jest zapisane
w uumowie gwarancyjnej. Ze wzgledu na fakt, ze to jest laptop - czyli
zintegrowana i dobrana calosc - czesto masz tak, ze modyfikacji moze
dokonywac wylacznie serwis autoryzowany _LUB INNE UPOWAZNONE PODMIOTY_.
Czy sprzedawca ma taki status - pytaj jego, ale nie wierz na slowo, bo w
razie czego mozesz miec kopoty z gwarancja.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl #GG:351722 #ICQ:101413938