Re: problem z dostepem do danych na dysku

Autor: Martti <nie_chce_at_spamu.com>
Data: Wed 29 Jun 2005 - 09:05:13 MET DST

Użytkownik "Jacek" <sadulak@CUTTHISgazeta.pl> napisał w wiadomości
news:d9tao2$fja$1@inews.gazeta.pl...
> Witam,
> ostatnio przy starcie pojawil mi sie komunikat "Nieprawidlowy dysk. Wymien
> dysk i nacisnij ENTER". Okazalo sie, ze na dysku zamiast danych sa jakies
> krzaki. Zajetosc dysku wskazuje na to, iz dane jednak sa. Antywirus nic
> nie wskazuje (jak narazie uruchamialem pod Win i ten dysk byl podpiety
> jako SLAVE). Mowa tu o dysku FUJITSU MPE3136 AT (12 GB).
> Prosze o jakies wskazowki, pomoc...
>
> Z gory dzieki :)
>
> Pozdrawiam,
> JAcek >kecajs<

Witam,
opis wskazuje na blad tablicji partycji.
Jesli nie probowales naprawiac dysku narzedziami windowsowymi
a masz tam cenne dane, uzyj ontrack easy recovery.
wazne, aby na tym dysku nic nie robic przed proba odzyskania danych.
Program zainstaluj na innym dysku i dopiero bierz sie za odzyskanie danych.

pozdro,
Martti