P³yta ASUS A7V133, POMOCY !!!

Autor: EVH <EXK1_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 28 Jun 2005 - 17:33:33 MET DST

Witam!
Mam ogromn± pro¶bê!!!
Czy mo¿e mi kto¶ poradziæ co mogê zrobiæ z moj± p³yt± g³. ASUS A7V133, aby
wszystko wróci³o do normy?
Otó¿ wymienia³em pamiêci SDRAM 512MB PC133 i ustawia³em switchami ró¿ne
mno¿niki itd...
Nagle w³±czam PC-ta i s³ychaæ tylko 1 krótki pisk, po czym komp sam siê
wy³±cza!?!?
NIGDY czego¶ takiego nie zaobserwowa³em! W ksi±¿eczce na temat sygnalizacji
przez BIOS b³êdów sygna³ami (PC Speaker) nie ma nic o takim zjawisku :-(
I co tu teraz robiæ...?
Czy muszê kupiæ now± p³ytê g³ówn±?? Czy procesor jest sprawny, czy walniêty?
Jest tam AMD Athlon XP 1900+ i ¿adnych overclockingów itp! Chodzi³o to cacy
przez ³adne 5 lat i teraz masz... :-/
Je¶li zajdzie taka potrzeba, to czy mo¿e mia³by ktos do odsprzedania tak±
p³ytê A7V133??

Ewentualnie co by¶cie mi proponowali jako nastêpcê za nia? Tylko muszê mieæ
RAID i dobrze by by³o, gdyby ten mój procek siê nada³ do niej. Zapomnia³em
dodaæ, ¿e procek jest na j±drze PALOMINO! Pamiêci... no to ju¿ lepiej siê
przesi±dê na DDR 400, 2 x 512MB. Czy s± jakie¶ szczególne w³a¶ciwosci takich
pamiêci, na które trzeba zwróciæ uwagê przy ich zakupie?? Mam na my¶li takie
parametry jak to kiedy¶ by³y przy SDRAM-ach - pc100/133, czas dostêpu 7ns
itp...

Bêdê niezmiernie wdziêczny za wszelkie porady i odpowiedzi!

--
Pozdrawiam. EVH
gg - 1733873  (niewidoczny dla obcych ;-)