Re: Wlaczanie PC

Autor: PSYLO <psylo.to.prosze.wyciac_at_o2.pl>
Data: Tue 28 Jun 2005 - 14:33:07 MET DST

  mini999 napisał(a):
> Zajmuję sie (przy okazji) wymianą padniętych kondensatorków.
> Wśród znacznej ilości przewaalonych płyt Abit (szczególnie z określonych
> roczników) stanowi znaczny procent !

No cóż, widać mam albo mam niesamowite szczęście, wręcz niespotykane ;)
albo Abit się bardzo znacząco poprawił pod tym względem i odstawił
konkurencję w tyle swoimi ostatnimi modelami.
Szczerze mówiąc, nawet sam sobie kupiłem NF7 patrząc na to jak na nich
się pracuje innym ludziom, nawet tym, którzy je ode mnie kupowali. I do
tej pory problemów nie miałem, mam nadzieję, że tak zostanie ;)

--
Psylo