Re: Pecet do internetu - (pare wnioskow)

Autor: Robi <szymczyk_at__no_spam_.alpha.net.pl>
Data: Tue 28 Jun 2005 - 13:47:06 MET DST

ROBBO 2 napisał(a):

> Dawaj dawaj chetnie zobacze obiecuje przyznac ci racje.

Szczerze na twojej racji za bardzo mi nie zależy...

ale po kolei klikologia (bezpośredniego linka nie dam): www.ati.com ->
Drivers&Software -> Windows 98 Drivers and Software -> RAGE -> RAGE XL

> Tego chipsetu NIE MA.

A czy gdziekolwiek w wątku podałeś jaki to chipset ???????
Nawet do starych 340TX są na stronie intela

--
Pozdrawiam,
Robi.