Re: Kabel IDE i podłączanie urządzeń

Autor: BQB <adres_at_anty.spamowy.com.invalid>
Data: Tue 28 Jun 2005 - 13:34:33 MET DST

Użytkownik "Piotr Fonon" <fonon@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:d9rc35$ouh$1@h1.uw.edu.pl...
BQB wrote:
>Jak ci nie zależy na wydajności i stabilnej pracy, to rzeczywiście...

Będzie chodzić wolniej? Będzie się zawieszać? Tak sobie gdybasz, czy masz
jakiegoś linka na poparcie swoich teorii?

>I ten ktoś ma akurata taki sam sprzęt jak ty?

Tego nie napisałem, napisałem, że komp zacznie startować z dysku kolegi.
Konfiguracja nie ma tu nic do rzeczy.

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl
Uwaga adres w nagłówku jest antyspamowy !!!