Re: Jaki dysk twardy 7200rpm?

Autor: deto <detoWYTNIJ_TO_at_op.pl>
Data: Tue 28 Jun 2005 - 13:27:02 MET DST

Hey,

Użytkownik "Szarlih" <szarlihy@wp.pl> napisał w wiadomości
news:d9r8o9$rm2$1@nemesis.news.tpi.pl...
> każdy będzie chłodny jak sensownie poukładasz w *obudowie* (czyli nie byle
> jakiej skrzynce bez otworów). ja mam na caviarze wszystkiego 28 stopni
> (odczyt ze smarta), otoczenie 20.

Pewnie. Jak jeszcze zalozysz wentyl dmuchajacy na dysk to w ogole bajka ;P
Mowie o wzglednej relacji Samsunga do innych dyskow. Sa najzimniejsze. I
tyle - nie ma co dyskutowac :)
20 stopni ? Gdzie mieszkasz ? Syberia czy tez klima w domu ? U mnie dosc
mocne upaly ;)

Do autora watku (nie chce mi sie odpisywac ponizej;):
A co glosnosci Samsung vs Baracuda ... kwestia subiektywna. Kazdy twierdzi
inaczej ;) Trzeba by miec dyski kolo siebie w tych samych warunkach zeby
ocenic. Poszukaj po prostu testow/porownan na necie. Zbierzesz kilka opinii
i mniej wiecej bedziesz wiedzial. Ja sie nie podejmuje powiedziec co jest
cichsze na podstawie jednego egzemplarza nowej Baracudy, ktorego slyszalem u
kolegi. Niektorzy np. narzekali swego czasu na Seagaty SATA - ze niby
glosne. Nie wiem ile w tym prawdy. Wiem ze moj Samsung mnie nie denerwuje i
moge spokojnie spac przy nim i przy swoich wolno obrotowych wiatrakach :)
Moze wypowie sie jeszcze ktos kto ma porownanie i wieksze doswiadczenie w
nowymi dyskami obu firm.

Pozdrawiam, Paweł