Re: Wyciszanie dysku

Autor: <webmajsterek_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 28 Jun 2005 - 13:21:53 MET DST

> Mam pytanie. Jak wuciszyć dysk, ale nie chodzi mi o drgania jakie on
> powoduje tylko o pisk jaki wywołują tależe. Mam bardzo stary dysk który
> głośno pracuje. Czy jest możliwy wyciszenie go domowym sposobem?? Czy da coś
> obudowanie go płytą pilśniową z każdej strony???

raczej jest niemozliwe zeby taleze powodowaly jakies piski !!!

co najwyzej glowica gdy chodzi moze dawac jakies dzwieki -- a jak tobie
piszczy stale to sa to lozyska od silika -- mam tez takie stare dsyki -- i
poniewz sie nie grzeja najlepszy sosob ich uciszenia to wlozyc w szczelnie
zamkniety pojemnik ( jak to dysk do 4GB to nie przegrzeje sie ) . powinno
zminjszyc halas o polowe .

drugie podejscie to wlozyc kawalek gumy w miejsce styku dysku z metalem gdzie
sie go przykreca . zmiejszone zostana wibracjie rpznoszone na cala
konstrukcjie obudowy .