Re: Kabel IDE i podłączanie urządzeń

Autor: BQB <adres_at_anty.spamowy.com.invalid>
Data: Tue 28 Jun 2005 - 12:20:43 MET DST

Użytkownik "Piotr Fonon" <fonon@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:d9r61o$n5s$2@h1.uw.edu.pl...
{ WebSpider } wrote:
> więc musze się pobawić w przepinanie zworek, ale czy ustawiając twardy na
> slave, a nagrywarke na master (bo na odwrót mi przewodu nie starczy) to to też
> nie wpłynie ujemnie na wydajność??
To nie jest dobre rozwiązanie. Ostatecznie HD - master, nagrywarka -
slave, a najlepiej nagrywarka na drugim kanale jako master.
Piotr.

Ale czemu nie jest? Ja tak miałem w innej obudowie i było OK. Co systemowi
przeszkadza, że jest na dysku slave? Jedynie może przeszkadzać, jak ktoś
przyjdzie z dyskiem i podłączy się jako master, wtedy ciężko będzie kompa
zmusić, żeby startował z twojego dysku slave. Ale to jedyny problem jaki znam.

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl
Uwaga adres w nagłówku jest antyspamowy !!!