Re: Wentylator procka

Autor: Jacek Maciejewski <jacmac.wytnij_at_go2.pl>
Data: Tue 28 Jun 2005 - 10:54:37 MET DST

> czy zmiana wentylatora na taki z czujnikiem temperatury zalatwi sprawe czy
> raczej nic to
> nie da [wina plyty glownej?]; chodzi o sterowanie praca wentylka za
> programowo bo jak do tej pory speedfan i cpucool nie dzialaja

Zdecyduj czy chcesz sterowć czyjnikiem temperatury czy programowo...
:) Ja mam Arctic Cooling z przedłużonym kabelkiem czujnikiem
temperatury, który jest wetknięty między żeberka radiatora. Zaraz po
właczeniu jest cichutko, wiatrak rozkręca się nieco po jakimś czasie
ale nie przekracza 1800rpm.
Nie piszesz czy twja płyta w ogóle posiada układy wykonawcze do
sterowania obrotami.

--
Jacek
***K7S5AL, Athlon2400+, 512MB SDR, GF4MX440, Feel 300W***