Problem z CD-R LITE-ONa

Autor: smbear <smbear_at_trzeba.cos.wyciac.gazeta.pl>
Data: Tue 28 Jun 2005 - 10:37:02 MET DST

Witam,

mam następujący problem z CD-R LITE-ONa. Wszystkie programy do
nagrywania, które sprawdziłem (Nero, Alcohol, ClonCD) nagrywją mi płytki
do ok 30%, potem wywalają błąd. Nagrywarka działała sprawnie. Pierwszy
raz ten błąd wystąpił, gdy nagrałem jedną płytkę, potem zinstalowałem
Spybot S&D, a gdy próbowałem nagrać drugą płytkę, pojawił się błąd. Od
tego czasu przeinstalowałem Wnidows, co niestety nic nie dało -
nagrywarka dalej nie działa. Była nawet w serwisie, gdzie leżała 2
tygodnie i wróciła bez zmian (poza nową wersją firmware'u). W serwisie
twierdzą, że wszystko jest ok.

Dodam, że zmiana firmware'u między wersjami QS0C i QS0E nie robi
różnicy. Tak samo, jeśli zmienię napęd z master na slave. I jak
wcześniej pisałem, nie pomaga także reinstalacja systemu.

Może ktoś będzia miał jakąś radę?

Dane techniczne:
Płyta główna: ASUS A7V8X-X
Primary:
        Master: Samsung SP0802N (HDD)
        Slave: JLMS XJ-HD166S (DVD-ROM)
Secondary:
        Master: LITE-ON LTR-52327S (CD-R, Firmware: QS0E)
        Slave: Seagate ST340810A (HDD)
System: WinXP SP2

Pozdrawiam,
        Tomek Duda