Re: Kabel IDE i podłączanie urządzeń

Autor: BQB <adres_at_anty.spamowy.com.invalid>
Data: Tue 28 Jun 2005 - 10:00:25 MET DST

Użytkownik "JoteR" <joter@pf.pl> napisał w wiadomości
news:d9quiu$r86$1@amigo.idg.com.pl...

> Ma przy ustawieniu dysków w tryb "Cable Select".

Ja miałem więcej błędów odczytu gdy miałem ustawione nie tak jak powinno być i
przesył danych był wolniejszy, więc zmieniłem zworki w dyskach i jest dużo
lepiej, praktycznie nie ma błędów odczytu (mówię o błędach podawanych przez
smart - system chodził, wszystko się kopiowało ok, tylko wolniej, od czasu do
czasu windows przełączał się w pio4 i wtedy była kaszana, teraz jest lux)

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl
Uwaga adres w nagłówku jest antyspamowy !!!