Re: Wlaczanie PC

Autor: PSYLO <psylo.to.prosze.wyciac_at_o2.pl>
Data: Tue 28 Jun 2005 - 08:59:52 MET DST

  mini999 napisał(a):
> Jak Abit to obowiązkowo obejrzyj swoje kondensatorki
> czy nie spuchły lub nie ciekną !

A jak dysk Samsung to sprawdź czy nie padł, tak? ;)

Człowieku te czasy minęły już dawno, proponuję się obudzić.
Ja w ostatnich latach już _conajmniej_ kilkanaście Abitów montowałem i
prowadziłem ich obsługę techniczną, i w absolutnie żadnym (!) nie miałem
najmniejszych problemów z kondensatorami.

A za to zdarzały się w płytach innych producentów, MSI, Asus itd.. Epoxy
mi piszczały, ale też nie regularnie, więc również bym tego zasadą nie
nazwał. Kondensatory na płycie są w tym momencie znacznie bardziej
uzależnione od tego jaki masz zasilacz, a nie producenta płyty głównej.
Wybuchają we wszystkich modelach wszystkich firm (choć mi paradoksalnie
jeszcze w żadnym Abicie nie poszły).

Nie zmienia to oczywiście faktu, że Andrzej powinien zerknąć na płytę
główną (i resztę podzespołów też), być może akurat tu tkwi problem. Ja
mimo wszystko stawiam jednak na PSU.

--
Psylo