Re: laptop

Autor: colette <colette_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 28 Jun 2005 - 08:35:43 MET DST

hmmm... pojecie Dell jesc dosc obszerne - czy moglabym prosic o
sprecyzowanie do kilku modeli na ktorych rusza te gry?

dowiedzialam sie już ze mam miec osobna grafike, wsrod Dell'i jeszcze nie
szukalam ale znalazlam dwa inne laptopy, ktore odpowiadalyby mi zarowno
cenowo jak i (chyba) pod wzgledem wyposazenia:

Gericom BlockBuster z ATI Radeon 9600 64MB (goraco polecany przez
sprzedawce, z dotychczas obejrzanych przez nas laptopow mial tez najwiekszy
kat widzenia)
HP Compaq nx9105 z GF4 420 Go - raz go widze jako karte 32MB a raz jako
64MB wiec nie wiem jaka jest dokladnie, ale sie dowiem :)

ktora z tych kart jest lepsza? czy rusza na nich gry? na co "podobnego"
Dell'a powinnam sie skusic?

a moze ktorys z tych dwoch laptopow jest "dobry"? (choc jak juz pisalam,
pomimo, ze "wygladal fajnie" o Gericomie nie znalazlam pozytywnych opinii w
archiwum grupy)

pozdrawiam, 4K