Re: Canon ip3000 czy Epson c86?

Autor: Kamil G. <kamilgrodz_at_poczta.TNIJ.onet.pl>
Data: Tue 28 Jun 2005 - 07:40:42 MET DST

Użytkownik "das" <sad@df.pl> napisał w wiadomości
news:d9pn5e$to5$1@opal.futuro.pl...
> Witam
> pytanie jak w temacie. słyszałem, że canony mają tanie zamienniki ale
> nie wiem nic o epsonach. Doradźcie coś :)

Canon IP3000 ma podwojny podajnik papieru - z gory i z dolu, modul druku
dwustronnego, modul druku na plytach CD. Ale przede wszystkim jest bardzo
oszczedny ze wzgledu na to ze ma kazdy kolor w oddzielnym pojemniku no i
tusze sa tanie a juz tym bardziej jakies zamienniki np. activejeta. Jezeli
bedziesz drukowal zdjecia na fotograficznym papierze to otrzymasz jakosc
lepsza od zdjec z fotolaba (kropla ma wilekosc 2pikolitry).