Re: Linksys WAG54G - zadziała na osiedlu?

Autor: Petriwoj <wp007_at_wp.pl>
Data: Tue 28 Jun 2005 - 06:58:44 MET DST

> Ale do tego towar musi byc niezgodny z umowa a w tym przypadku nie
> jest.... nie mieszaj ludziom w glowach...

Umowa była ustna. Nie ma po niej śladu, ale faktycznie prosiłem o takie
możliwości routera. Sprzedawca robił wrażenie niekompetentnego, ale
wydzwaniał gdzieś tam, żeby się upewnić, że ten model spełni moje wymagania.
On już pewnie nie pamięta, bo ma wielu klientów, ja pamiętam doskonale, bo
był to jedyny sprzedawca.