Re: Przyrost w dualu - 58%

Autor: Jolly Roger <dsbrak_at_maila.w.pl>
Data: Mon 27 Jun 2005 - 23:42:35 MET DST

Dnia Mon, 27 Jun 2005 23:00:53 +0200, Mephisto2oo5 napisał(a):

> Możliwe, że masz racje, ja to troche inaczej zinterpretowałem szybkość.
Nie ma co filozofować - szybkość to szybkość, a przepustowość to
przepustowość. Chociaż można powiedzieć, że wzrosła szybkość przepływu
danych, ale szybkość (częstotliwość) pamięci pozostała na niezmienionym
poziomie 200 MHz (400DDR)

> Polega ona na tym, że w ciągu sekundy pamęci w dualu potrafią "strawić" 5364
> MB/s (w odczycie) a nie 2992MB/s w singlu.
zaraz, zaraz - 2992 vs 5384 to nie wzrost przepustowości o 58%, tylko o
~80% (no chyba że podałeś jakieś dane wyssane z palca)

> Reasumując w tym samym czasie i
> to samo zrobią szybciej ;-)
Powiedzmy, co nie zmienia faktu, że wydajność nie wzrośnie znacznie, ale
lepszy rydz niż nic, no i "słupki" w evereście będą dłuższe :) Przpustowość
pamięci podana przez everesta jest to max. co potrafi twój sprzęt z
obecnymi modułami pamięci. Należy jednak pamiętać, że wiele programów nie
jest w stanie skorzystać z takiej przepustowości i nie odnotujesz żadnego
wzrostu wydajności (chociaż aplikacje 3D na pewno się ucieszą).

> Pozdr.
pozdr.

GG: 9542153 mail:nospam_mach82_xl@wp.pl_nospam
[A64 @3800+] [2x256 MB Hynix] [K8NF-9] [Pentagram QVC-100Cu][Nec3520]