Re: Jaki dysk twardy 7200rpm?

Autor: Szarlih <szarlihy_at_wp.pl>
Data: Mon 27 Jun 2005 - 23:16:33 MET DST

Phyt0n napisał(a):

> o glosnosci nie bede sie wypowidal, bo to sprawa bardzo
> subiektywna ... w kazdym razie nic nie piszczy ... :)

zauważ, że piszczenie jest o samsungu :D
a co do głośności caviarów: mojego WD400JB słychać i to głośno i nie ma
mówić, że nie. za to WD1200JB SE nie słychać i to nie dlatego że 400JB
go zagłusza ;) caviary mają już opinię głośnych i niestety na tej opinii
jadą... tak jak seagate jedzie na opinii cichych po słynnej barce 4, a
te nowo to sporo hałasu robią :)

--
                 _____