Re: Pecet do internetu - (pare wnioskow)

Autor: Piotr <piotr_at_alpha.net.pl>
Data: Mon 27 Jun 2005 - 22:53:29 MET DST

robbo 3 napisał(a):
> A zwykly user to wyczytal o osiolkach w ksiazkach, Mp3 owszem uzywa
> filmy dzialaja stablinie, winXp tez dziala to ze o 0,03sek wolniej to w
> pakietach biurowych nie przeszkadza. Nie dam sobie wcisnac tezy ze emule to
> niemal
> obowiazek posiadac i uwazac za internet
Nie wiem, co sie tak emule uczepiłeś. Ale ja postaram się wytłumaczyć
jak komuś dobremu. Postawisz XP na 128 ramu, zainstalujesz poprawki,
skonfigurujesz firewall, zainstalujesz jakieś gadu/tlena i to by było na
tyle wolnego ramu. Uruchomisz cokolwiek, mp3playera, przegladarke,
czytnik newsow, zaczyna się swapowanie. Dysk 3 giga demonem predkosci
nie będzie. Na p450 też niektóre DivX'y będą przycinały. Owszem, to
będzie jakoś działało, ale Ty się upierasz, że to 'śmiganie', że starcza
do wszystkiego oprócz gier. To tak samo, jakbyś się upierał, że
komfortowo gra się przy średnich 24 fps w grach czy że masz świetną
jakość obrazu przy crt@60Hz.

pozdrawiam
p.