Płyta MSI 925 G Neo2 problem

Autor: Jarek <nospam.djberg_at_wp.pl>
Data: Mon 27 Jun 2005 - 21:19:39 MET DST

Witam serdecznie
Mam pytanie, czy komunikat pokazany przez windows XP iż została
wykonana operazja spod adresu xxx:xxx - nie pamiętak jakiego i "pamięć
nie może być read" świadczy o problemie sprzetowym? czy programowym?
Chodzi o płytę Płyta MSI 925 G Neo2 procek intel Pentium IV 3 GHZ,
zintegrowana sieciówka, pamięć 512 MB działa w trybie Dual channel
Kingstona. w Biosie ustawiona, aby parametry pracy były pobierane z
SPD. Błąd pokazuje się podczas uruchamiania programu Norma 3. Inne
aplikacje się czasem zawieszają. sam system nie pokazuje Blue
screenów. Przeszukiwałem archiwum usenetu na temat takich błędów, nie
ma jednoznacznej odpowiedzi dlaczego tak się dzieje bo jak to możliwe,
że pamięc nie może być do odczytu? Może ta plyta ma jakiś słaby punkt?
Komp znajduje się w firmie, cały soft jest legalny. Jako antywirus
działa Norton 2005. Ale moje pytanie z racji tematyki grupy ograniczam
do tego, czy jest to sprawa sprzętowa.

--
Pozdrawiam
Jarek