Re: xp zwis asus av7-266a 2400xp+ 1GB gf2Ti

Autor: <t_ssake_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 27 Jun 2005 - 21:08:34 MET DST

> Memtest polecam. Zobacz czy nie masz czegos za bardzo zakurzonego (np
> stykow na ramie) i czy proc sie nie grzeje

> Od tego momentu nie rozumiem.

Mem test robilem wszystko jest ok.
Co do niezrozumiałych rzeczy. To chodziło mi że jest koflikt nagrywarki z
dyskiem jak jest na jednej taśmie od tego momentu co 1 raz mialem 1 zwis
systemu po którym był uszkodzony plik rejestru.
a 2 rzecz to wczesniej fsb czyli taktowanie szyny mialem na 133 a teraz mam na
100 bo jak zrobie na 133 to mi zawiersza system zaraz po zalogowaniu. (ale to
nie jest ten krytyczny zwis po ktorym muszę przinstalowywać systemi który
wystepuje jak mam 100MHz na szynie). Moje posdejrzenia to albo zasilacz albo
płyta pada albo jedno i drugie.