Re: Nowy na grupie! Pytanie o laptopa/notebooka

Autor: Seweryn Szast - INCIO <_at_incio.wp.pl>
Data: Mon 27 Jun 2005 - 20:32:19 MET DST

: ludzie mowia ze http://newegg.com/ jest dobre i tanie ...
: --
: Pozdrowienia!
: Phyt0n

Witaj,

Potwierdzam,

Zacząłem GOOGLE na różne sposoby podchodzić i znalazłem "nowe jajko" zaraz
po umieszczeniu posta. Dzięki tej stronce znalzałem takie cudeńko - Fujitsu
LifeBook T4010 Tablet PC. Kusząca jest wersja FPCM10461
http://store.shopfujitsu.com/fpc/Ecommerce/buildseriesbean.do?series=T4&ptype=TB .
Bateria trzyma do 5 godzin, jest też możliwość dokupienia dodatkowej.
Jak myślicie, warto w coś takiego inwestować? Ważna jest kwestia
rozpoznawania polskiego pisma - nie mam pojęcia czy ten sprzęt temu podoła.
Pozostaje jeszcze wrażliwość ruchomej części na zużycie. Ciekawe ile mogą
wytrzymać takie ruchome połączenia ekranu z płytą główną. Ogólnie Tablet
wydaje mi się nie lada ciekawostką.
Jakie jest Wasze zdanie?

Pozdrawiam,
Incio