Re: Tv-out problem z euro/scart - brak koloru

Autor: PRL <NOSPAM_prlalfa_at_tlen.pl>
Data: Mon 27 Jun 2005 - 20:11:56 MET DST

Dnia Mon, 27 Jun 2005 15:04:20 +0200, "Marek M. \"rogus\""
<rogus@pocztnijowy.totez.net> napisał(a):

>Witam
>
>Mecze sie i mecze... kupilem dlugi kabel na nieszczescie na euro zlaczu
>i nie moge na nim uzyskac koloru. Karta nie ma znaczenia bo i na intelu
>i na geforce jest to samo - czyt. na zwyklym kablu, nie kojarze nazwy
>ojej nie przenosi on dzwieku i nie jest to kabel euro... antenowy(jedno
>bolcowy) tez nie :PPP Sorry za tak dokladny opis ;))
>
>Czy ktos wie co zrobic z tym pierunskim kablem euro?!
>Jak go ustawic?! Juz mnie za przeproszeniem cholera bierze ;//
>
>Sa jakies przejscia z Euro... bo podejrzewam, ze to przez telewizor,
> [...]

A ja powiem że zrobiłem przelotke SVHS-EURO na kablu (przelotka
SVHS-SVHS) i odłączyłem jedną masę z 2, pozostały więc 3 kabelki
podłączone i obraz odrazu zrobił się kolor ;)
Problemy były z osraną ATI, chociaż z nVidią też miałem problemy.
Nikt się nie trzyma standardów, stąd problemy....

--
Radek
"Każde pokolenie ma własny czas,