Re: Jaki dysk twardy 7200rpm?

Autor: Szarlih <szarlihy_at_wp.pl>
Data: Mon 27 Jun 2005 - 20:00:37 MET DST

Krzysiek. napisał(a):
> spelnai warunki? Jakos ich nie mialem i sam nie wiem. Samsung cichy i zimny,
> seagate tez niby cichy i te 5lat, wd nie mialem nigdy :)

ja miałem i nadal mam kilka, jeden jeszcze taki 1GB. ani jednej awarii
ani jednego badsektora itp. a te nowe z serii SE wcale nie są już takie
głośne. wydajność miodzio. nowe samsungi też są całkiem w porządku,
chociaż mojemu znajomemu po miesiącu zaczął taki strasznie piszczeć. w
serwisie wymienili bez gadania i nowy sprawuje się mu już dobrze.

--
                 _____