k7vza i windows xp prof

Autor: lkopek <lkopek_at_op.pl>
Data: Mon 27 Jun 2005 - 19:33:53 MET DST

Witam.
Mam pewien problem z biosem na plycie k7vza. Z biosem 3.2 wszystko ladnie
dziala, ale sie czasami windows biedny wiesza :( W logach systemu pojawia
sie przy okazji zawieszki komunikat "AMLI: System BIOS ACPI dokonuje próby
odczytu z niedozwolonego adresu portu We/Wy (0x71) [...]" Znalazlem w sieci
podpowiedz ze ten blad zostal naprawiony w wersji biosu 3.4 i wyzszej. I tu
zaczyna sie moj problem.
Otoz, po aktualizacji biosu do wersji 3.7 (wczesniej probowalem tez z 3.4,
3.6a) windows xp dziala jak kobyla :| W informacjach systemu pokazuje ze moj
procesor ma 400MHz, ja mam natomiast Durona 800MHz, w biosie procesor
wykrywa normalnie ze mam 800, i tez w trybie awaryjnym pokazuje ze mam 800 -
tak jak byc powinno. Gdzie moze byc problem ? Prosze o pomoc. Pozdrawiam :)

PS.
po aktualizacji biosu instalowalem system od podstaw i dalej to samo