Jaki dysk twardy 7200rpm?

Autor: Krzysiek. <_at_dla.zaufanych.zapytaj>
Data: Mon 27 Jun 2005 - 19:04:12 MET DST

Seagate 120GB UDMA100 7200 Obr. 8MB
http://www.proline.pl/shop.php?prodid=534541474154455f3132305f373230305f384d42

czy
Seagate 160GB UDMA100 7200 Obr. 8MB
http://www.proline.pl/shop.php?prodid=534541474154455f3136305f373230305f384d42

czy
WD 160GB UDMA100 7200 Obr. 8MB

czy

Samsung 160GB 8MB SP1614N
Samsung 200GB 8MB SP2014N

wszystko z proline.pl (nie ma nazw przy WD, nie podali jaki model :/)

Chodzi mi o bezawaryjnosc (hehe) i przedewszystkim cisze! Talerze maja
siedziec cicho, lozyska to samo, glowica juz nie musi tak byc cicho (nic ma
nie piszczec) ale fajnie jakby seeki tez byly cichutkie. Raczej 160GB a moze
jednak 200GB, to pomysle pozniej. ATA only (nie mam sata)

Samsung 3lata, Seagate 5, to jest argument ale jak sa glosniejsze :(

Prosze o pomoc tych co w tym siedza i slyszeli dyski podczas pracy. Dzieki
(szukalem troche w archiuwm i wiele o seagate nie ma, samsungi mam 3 to wiem
ze sa ciche dosyc i chlodne)