Nowy na grupie! Pytanie o laptopa/notebooka

Autor: Seweryn Szast - INCIO <_at_incio.wp.pl>
Data: Mon 27 Jun 2005 - 15:54:27 MET DST

Witam,
Dzisiaj po raz pierwszy zasubskrybowałem tę grupę.
Szukałem grup bardziej odpowiednich do tematyki komputerów przenośnych, ale
z polskich znalazłem tylko tę.
Na początek chciałem zapytać czy znacie jakieś adresy sklepów internetowych
ze sprzętem przenośnym (PDA, laptopy/notebooki). Coś w rodzaju
www.amphotoworld.com .
Chodzi o sklepy internetowe z markowym ale tanim sprzętem, do kupienia w
USA. W tamtym roku na A&M PhotoWorld kupiłem świetny zestaw Canona o
kilkadziesiąt % taniej niż w Polsce.
Aktualnie szukam jakiś dobrych ofert na małe przenośne komputery. Coś z
dobrymi parametrami i ekranem mniejszym niż 15".
PS. Ktoś w marcu zadał podobne zapytanie, ale nie uzyskał odpowiedzi,
archiwum przeGoglowałem.

Pozdrawiam,
Incio