Re: Skasowana partycja

Autor: tytan15 <tytan15malpa_at_wp.pl>
Data: Mon 27 Jun 2005 - 14:23:49 MET DST

Użytkownik "Andrzej" <amajew@wp.pl> napisał w wiadomości
news:d9o4ek$gb2$1@pippin.nask.net.pl...
> Za pomoca jakiego oprogramowania odtworzyc skasowana partycje NTFS (miala
> skompresowane katalogi) z WinXP?

Ja ostatnio odpalajac kompa uruchomil sie normalnie ale program
defragmentujacy perfectdisk mial akurat w harmonogramie defragmentacje
plikow systemowych wiec kazalem mu ja zrobic. niestety po restarcie system
juz sie nie podniusl, tylko niebieski ekran sie pojawial i restart. na
szczescie na 2 dysku mam xp64 jak jego podnioslem to system pokazywal ze
brak jest plikow na dysku oraz % wykorzystania dysku (?). Przy uzyciu
EasyRecovery odzyskalem wszystkie dane z dysku ale dla ciekawosci zapuscilem
"scan diska" i bez zadnych problemow odzyskal caly dysk z systemem trwalo to
kilkanascie sekund, tylko teraz jakis problem sie pojawil ze krzyczy ze kosz
jest bledny(?)