Re: mod radka 9800pro na 9800xt

Autor: ucho <ucho_at_blablao2.pl>
Data: Mon 27 Jun 2005 - 12:34:24 MET DST

> Podstawa to rdzeń: 9800pro r350, 9800xt r360 ale zdazaja sie pro z
> rdzeniem
> r360 i one znakomicie nadaja sie do zrobienia z nich xt. Wedle mojej
> wiedzy
> dopiero w rdzeniu r360 jest mozliwosc pomiaru temperatury. Tak więc wiesz
> juz
> na co masz patrzec podczas kupowania:P choc nie sadze zeby sprzedawca
> wiedzial
> na jakim rdzeniu jest dana karta a juz napewno nie bedzie zdejmowal
> radiatora
> [...]

dzięki tak właśnie też będę próbował robić z tymi pamięciami, a co do r360
to znalazłem stronę na której opisany jest ten mod i tam są zdjęcia kart
które prawdopodobnie poddadzą się modowaniu
http://www.rojakpot.com/(d2w1vmqmfzj43j5513t1mwyt)/default.aspx?location=3&var1=92&var2=0.
Napisałem na grupę dlatego że miałem nadzieję, że ktoś z grupowiczów bawił
sie już w to ze swoim szafirkiem:-) i chciałem poczytać trochę o
doświadczeniach :-)

pozdrawiam

ucho