Re: Router LAN/WLAN?

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Mon 27 Jun 2005 - 10:18:24 MET DST

Użytkownik "Meetom" <meetom@spokojnie-mozesz-to-wyciac.irc.pl>
napisał w wiadomości news:d9o6kg$4ii$1@news.onet.pl...
> Tato! A Marcin powiedział, że jego tata powiedział,

> Tzn. rozumiem, że się nadaje, tyle tylko, że nie jest to raczej
> szybkie? Laptok będzie korzystać głównie z www/e-mail/gg więc
> szybkie łącze nie jest potrzebne. Między kompami raczej nie będą
> przesyłane żadne dane - chyba że od czasu do czasu jakiś rtf czy
> inny jpg ;)

Oczywiście, idzie tylko o szybkość transferu. Nie wyraziłem się zbyt
precyzyjnie.

> Tylko niestety taki router już dwa razy droższy :/

Spójrz może na tą zabawkę, jest tylko kilkadziesiąt złotych droższa:
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=54672892 . Nie wiem tylko jak
tu jest z klonowaniem adresu MAC, bez którego możesz mieć spore
problemy z podłączeniem się do swojej kablówki...

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/