Re: DVD-RW NEC ND-3540A, czy 3540A?

Autor: zuko / Shark von Cygnus <sharkMAUPApost.pl>
Data: Mon 27 Jun 2005 - 09:26:16 MET DST

On Fri, 24 Jun 2005 20:12:26 +0200, "zyd" <zyd67@interia.pl> wrote:

>A propo możliwości, to co uważacie o modelu z serii LG GSA-4163B? Pali w
>końcu nośniki DVD-RAM. Tak zamiast Neca? Mógłbym prosić Was jeszcze o to?

Kupiłem ze 2 tygodnie temu i podoba mi się bardzo. Dlaczego:

1. Pali DVD-RAM
2. Jest cicha, tzn. nawet jak pracuje na pełnych obrotach, to z napęd
nie wyje, tylko słuchać szum płyty. Co prawda mój napęd przy czytaniu
płyt CD z prędkością 40x lekko buczy, ale zauważyłem, że to kwestia
wypoziomowania i dobrego mocowania.
3. Można ją zwalniać, zarówno przy odczycie CD jak i DVD. Tak więc
słuchanie muzyki z płytek z oglądanie filmów to czysta przyjemność, bo
nei słyszysz pracującego napędu.
4. Dwa lata gwarancji.
5. Ma dobre opinie i nie słyszałem jeszcze narzekań na nią. Sam też
nie narzekam.

--
żuko / Shark von Cygnus
e-mail: shark maupa post.pl