HP 930C wyciek atramentu - dziwne !!!

Autor: zch28 <zch28_at__w_p.p_l>
Data: Mon 27 Jun 2005 - 08:13:57 MET DST

Stoi sobie drukareczka od paru lat nie za dużo drukuje - (różne wkłady)
wymiana co 2 mies.
Dzisiaj rano zauważyłem dużą czarną plamę atramentu. Wkłady wyglądają OK.
Chyba nic nie ubyło.
Podejżewam że może być to zgromadzony atrament z wewnątrz drukarki.
Troche dziwnie dużo go tam było. Wydawało mi się że był zaschniety.
Co mogło go skłonić do takiego wypłynięcia?
Drukarka co prawda stoi w podpiwniczeniu ale aż takich wahań temperatury nie
było.
Może wilgotność powietrza?
Ktoś z Was miał z czymś takim do czynienia?

Pozdrawiam
zch28___wp.pl