Użytkownik "Paweł Neugebauer" <p.neugebauer@advanto.pl> napisał w wiadomości
news:42bdce99$1@news.home.net.pl...
> Oczywiście też już to robiliśmy i nic nie pomaga (tzn. nie jest tam ten
> problem opisany, tylko w stosunku do modelu 1100c - ale rozwiazanie jest
> inne - nie ma w 1120c przycisku 'cance', wiec nie da sie przeprowadzic testu,
> ktory jest tam rekomendowany), dlatego napisałem na grupy...
A spróbuj może odłączyć drukarkę od komputera, włożyć kartkę A3 i zrobić wydruk
strony HP? cyba trzeba było wcisnąć dłużej przycisk wciągania papieru albo jakiś
inny. Jak wydrukuje dobrze, to znaczy, że sprzęt jest OK. W takim wypadku może
coś z kablem?
-- bqb znaczek wiadomo jaki data.pl Uwaga adres w nagłówku jest antyspamowy !!! http://tinyurl.com/94qgy STOP PATENTOM http://patenty.komada.org/index.phpReceived on Mon Jun 27 07:50:13 2005
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 27 Jun 2005 - 07:51:19 MET DST