Re: HP 1120 C - krzywo drukuje na A3 (tylko)

Autor: BQB <adres_at_anty.spamowy.com.invalid>
Data: Mon 27 Jun 2005 - 07:46:16 MET DST

Użytkownik "Paweł Neugebauer" <p.neugebauer@advanto.pl> napisał w wiadomości
news:42bdce99$1@news.home.net.pl...

> Oczywiście też już to robiliśmy i nic nie pomaga (tzn. nie jest tam ten
> problem opisany, tylko w stosunku do modelu 1100c - ale rozwiazanie jest
> inne - nie ma w 1120c przycisku 'cance', wiec nie da sie przeprowadzic testu,
> ktory jest tam rekomendowany), dlatego napisałem na grupy...

A spróbuj może odłączyć drukarkę od komputera, włożyć kartkę A3 i zrobić wydruk
strony HP? cyba trzeba było wcisnąć dłużej przycisk wciągania papieru albo jakiś
inny. Jak wydrukuje dobrze, to znaczy, że sprzęt jest OK. W takim wypadku może
coś z kablem?

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl
Uwaga adres w nagłówku jest antyspamowy !!!