Re: radio FM

Autor: Stanisław C. <stasiek_at_vp.pl>
Data: Sun 26 Jun 2005 - 23:52:52 MET DST

Kaja wrote:

> Nie wiem, czy żartujesz, czy piszesz poważnie.
> Radia słuchasz w np. Windows Media Player bezpośrednio z sieci.

dobre :)
rozbawilo mnie to akurat przed egzaminem mi humor poprawilo hehe

to moze zrobimy licytacja taka miedzy nami tego radia ?:)
a moze sie zrzucimy na to panstwo?
co wy na to ? kupimy se cala polske? bedzie w pakiecie radio, tv, i kto
wie co jeszcze, moze leppera dorzuca hahaha

ABW AGD RTV CIA FBI TV FM