Router LAN/WLAN?

Autor: Meetom <meetom_at_spokojnie-mozesz-to-wyciac.irc.pl>
Data: Sun 26 Jun 2005 - 22:44:43 MET DST

Witam!
Moja lepsza połówka sprawia sobie laptopa. W tej chwili ma stacjonarnego
PCta podłączonego do "osiedlówki" zwykłym kablem sieciowym. W laptopie
będzie miała na pewno coś do bezprzewodowego łączenia się z netem (albo
wbudowany modem WLAN, albo jakaś pcimcia czy coś - ale na pewno będzie).
Żeby móc w domu rozdzielić łącze, potrzebny będzie routerek, który
przychodzące kablem łącze, potrafi rozdzielić na zarówno kabel jak i
"bezprzewodowość" ;)
Czy coś takiego to to czego szukam?
http://allegro.pl/show_item.php?item=55863117
Z opisu wynika dla mnie, że tak, ale nie jestem pewien. I czy
bezprzewodowe AccessPointy i to czym się odbiera (np. w laptopie) są ze
sobą kompatybilne i nie ma zazwyczaj z tym większych problemów? Niestety
nie mam w tych sprawach (bezprzewodowy internet) prawie żadnego
doświadczenia więc moje pytania mogą się wydać dla niektórych smieszne ;)
Mimo to proszę o odpowiedź..

--
! Pozdrawiam - Meetom [aka Tomek]       /. `- '  (  `--'