Re: Monitor LCD - jaki (do znudzenia :) ?

Autor: Mariuszek.Dziesz <Wmakerek_at_wm.pl>
Data: Sun 26 Jun 2005 - 21:51:07 MET DST

Dnia 26.06.2005 Piotr Adacha <padre@poczta.fm> napisał/a:
> Witam szanownych grupowiczów.
>
> Stanąłem przed dylematem zakupu monitora LCD, ma służyć głównie do
> amatorskiej obsługi grafiki i prac biurowych oraz typowych domowych
> zastosowań. Na celowniku mam kilka modeli:
>
> Samsung 710T
> iiyama E431S
> iiyama E430S
> iiyama H431S
> Philips 170B6C
>
> Czy ktoś, kto MIAŁ DO CZYNIENIA z którymś z tych monitorków, mógłby się
> wypowiedzieć na jego temat (sam obecnie korzystam ze wspomnianego
> [...]

Nie wiele się różnią , jeżeli są na TN to wszystkie mają
1) małe kąty
2) 16 ms
3) kolory wyblakłe , jak na starych zdjęciach

LCD TN ogólnie nadają się do czytania i prac biurowych (stabilne ,
wyrażne literki), pograc można , trochę , ale w DOOM III to lepiej nie ;)

Jeżeli chcesz ładne kolory , wybierz inną matryce , nawet z 20 ms nie
będzie wielkiego smużenia .

Większość opinji w necie , na temat LCD jest guzik warta , ludzie
 przechodzą na lcd z nędznych 15" crt , albo wypalonych na max. i
dobitych 17 " CRT , albo co gorsza , nigdy nie używali żadnego
monitora CRT .

 _ /\_ Dziesz