Katastrofa

Autor: Stanisław Remuszko <remuszko_at_nospam.neostrada.pl>
Data: Sun 26 Jun 2005 - 21:02:45 MET DST

Dobry wieczór Szanownym Państwu.
Mieszkam na Ursynowie. Ponad dziesięć lat temu kupiłem - jako ponoć pierwszą
w Warszawie - drukarkę laserową Hewlett-Packard 5 L, która wiernie i
bezawaryjnie służyła mi do zeszłego tygodnia, kiedy to spadł na nią deszcz
(pomijam okoliczności). Nie działa. Chętnie dam sentymentalne 100 zł za
naprawę. Uprzejmie proszę o pilną pomoc. Pozdrawiam serdecznie i z
szacunkiem, z góry dziękując za skuteczną radę.
Stanisław Remuszko
(+22) 641-7190, 0-504 830-131, remuszko@neostrada.pl
:-)