Mam problem z klawiszami fn f1 i f2 do rozjasniania ekranu w compaq nx9010 POMOCY!!!

Autor: mar220 <mar220_at_poczta.fm>
Data: Sun 26 Jun 2005 - 19:34:56 MET DST

Mam laptopa Hp compaq nx9010 i
nie moge rozjasnic ekranu klawiszami funkcyjnymi f1 i f2, reszta klawiszy funkcyjnych dziala bez zarzutu! Same klawisze f1 i f2 dzialaja poprawnie! Nie wiem jak moge sobie z tym poradzic:( Bylbym wdzieczny za szybka odpowiedz!!! Z gory bardzo DZIEKUJE!!!

OMNIXMAIL! Jesli masz telefon w sieci Era i dostep do WAP, to mozesz
na komorce odbierac poczte ze wszystkich swoich kont poczty e-mail!
OMNIXMAIL jest w Era Omnix: http://link.interia.pl/f1896