Re: Shappire 9600PRO

Autor: Jolly Roger <dsbrak_at_maila.w.pl>
Data: Sun 26 Jun 2005 - 17:21:59 MET DST

Dnia Sun, 26 Jun 2005 16:54:56 +0200, Phyt0n napisał(a):

> hmm ... wiesz, prawda jest taka, ze 3.3ns beda dziebko drozsze od 3.6ns ...
No chyba że 3.6 ns to samsung, a 3.3 ns to jakiś bardziej noname, to 3.6 ns
byłoby droższe

> a zreszta ... mozemy sobie gdybac -
Gdybać można i nic z tego nie wyniknie.

> wszystko okaze sie gdy kolega
> zdejmie radiatory ...
Otóż to

> aaa - wlasnie .. moze dlatego sa radiatory zeby
> wiecej z nich wyciagnac bo pamieci sa wolniejsze ...
Albo ktoś je póżniej dokleił? Może to nie jest nowa karta i ktoś nakleił na
kostki radiatory aby się lepiej kręciły? W sumie nie zauważyłem, żeby
hyniksy 3.6 ns kręciły się lepiej po dołożemiu radiatorów niż bez nich, ale
kto wie ...

> z drugiej strony - pewne jest ze nie ma pamieci 4ns .. :) a to chcial
> wiedziec ...
Teoretycznie pamięci 4ns (mocno dowoltowane) mogłyby działać na 600DDR, ale
wtedy producent musiałby być neźle stuknięty żeby wypuszczać takie karty,
więc się zgadzam że zapewne pamięci 4ns w tej karcie nie ma

GG: 9542153 mail:nospam_mach82_xl@wp.pl_nospam
[A64 @3800+] [2x256 MB Hynix] [K8NF-9] [Pentagram QVC-100Cu][Nec3520]
[GF 6600 @570/680 + Zalman VF700] [Chieftec 360-202DF] [Samsung 80GB]